.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوشهر میزبان نشست نمایندگان استانهای شمالی خبرگزاری مهر

شمال نیوز: فرماندار نوشهر گفت: مهر موثق ترین خبرگزاری در بین رسانه های کشور است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازمهر، نشست نمایندگان استانهای شمالی خبرگزاری مهر با حضور سرپرستان این خبرگزاری در استانهای مازندران، گیلان و گلستان در نوشهر برگزار شد.

فرماندار نوشهر در حاشیه این نشست در دیدار با سرپرست اداره کل استانهای خبرگزاری مهر اظهار داشت: خبرگزاری مهر به عنوان خبرگزاری شاخص در حوزه خبر و اطلاع‌ رسانی مطرح است.

محمد علی قمی اویلی افزود: خبرگزاری مهر با صداقت در بیان اخبار و با در نظر گرفتن شرایط استراتژیکی نظام و مصالح کشور در مقابله با امپراطوری خبری جهان در نبرد است.

وی بیان داشت: خبرگزاریها باید در مسیری فعالیت کنند تا مسئولان در جهت نهادینه‌ شدن پیام مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و سرمایه ملی و کار حرکت کنند.

قمی گفت: نقش خبرگزاریهای موثر بر کسی پوشیده نیست و خبرگزاری مهر با شعار دانستن حق همه است توانسته در بخش‌های خبری مختلف رشد مطلوبی داشته باشد.

مهر پیشگام در اطلاع رسانی حرفه ای است

محسن شریفی، سرپرست اداره کل استانهای خبرگزاری مهر نیز در این نشست گفت: سیاست خبرگزاری مهر بر اثرگذاری خبر در جهت پویایی اقتصادی، علمی، فرهنگی جامعه است.

وی افزود: مسئولان باید به خبرنگاران با نگاه نظارتی بر عملکرد خود بنگرنند و بواسطه درایت، علم و کارآیی مسئولان، خبرنگاران نقش ویژه‌ای در طرح مشکلات و شناسایی فرصت‌ها و پتانسیل‌ها دارند.

شریفی بیان داشت: مازندران از لحاظ رسانه یک گام از سایر استانها جلوتر است و حمایت همه‌ جانبه مسئولان استانی و شهرستانی مازندران از خبرنگاران مطمئناً مسیر توسعه استان را فراهم خواهد ساخت.

وی افزود: طبق آخرین نظرسنجی‌ها خبرگزاری مهر به عنوان مطمئن‌ ترین خبرگزاری‌های کشور است.

شریفی گفت: این خبرگزاری تحت تاثیر القائات و جریان‌سازیهای مختلف قرار نگرفته و همیشه در مسیر نظام به رسالت خبررسانی خود حرکت کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.